Ben je ontevreden? Zo dien je een klacht in.


Je kunt een klacht schriftelijk via e-mail (info@avv.nl), schriftelijk of telefonisch indienen bij Academie voor Vastgoed. Dien de klacht uiterlijk binnen 14 dagen in nadat de situatie waarover je de een klacht wilt indienen zich heeft voorgedaan. Binnen tien werkdagen na ontvangst de indiener van de klacht ontvang een ontvangstbevestiging dat de klacht in behandeling is genomen. De klacht wordt door ons in behandeling genomen. Als de klachtverantwoordelijke, na bestudering van de klacht, vragen of onduidelijkheden heeft, nemen we contact met je op. 

De klacht wordt in ieder geval binnen één maand na de ontvangstbevestiging afgehandeld. Indien afhandeling binnen één maand niet realistisch is, dan word je als indiener geïnformeerd over de voortgang van de procedure. Na afronding van de klacht ontvang je een bevestiging van de uitkomst van de procedure.  

Waarmee kunnen we je helpen?

Ik ben op zoek naar
binnen het gebied
en in de richting