Branche

Makelaar

Plaats

Regio utrecht

Prijs (incl. btw)

€ 217,80

Duur

3 uur

Top aan de telefoon

De wijze waarop jouw klant te woord wordt gestaan aan de telefoon is veelal bepalend voor het beeld van jouw organisatie.


Is er op jouw kantoor voldoende aandacht voor die telefonische klantreis? Welke strategie hanteren jullie bij telefoongesprekken, hoe wordt er omgegaan met weerstand, en ben je bekend met de tips en tricks die de beeldvorming van jouw kantoor in positieve zin beïnvloeden?

Tijdens de cursus ‘Top aan de telefoon’, leer je van acquisitiespecialiste Marianne van de Water wat je kunt doen om je als kantoor te onderscheiden en klanttevredenheid te verhogen. Na afloop telefoneer je klantgerichter, ben je je beter bewust hoe je aan de telefoon overkomt, en til je jouw gespreksvaardigheden naar een hoger niveau!

Beschikbare data en locaties


Cursusrooster Inschrijven

Waarmee kunnen we je helpen?

Ik ben op zoek naar
binnen het gebied
en in de richting